Problem z rozrządem 1.4 tsi

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • piotrek_gdy
    RS
    • 2008
    • 7723
    • Volkswagen
    • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

    Zamieszczone przez Tony065
    łańcuch teoretycznie miał być przecież bezobsługowy niestety nie w 1.4 CAXA
    tak samo w Oplach czy Saabach :roll:

    Zamieszczone przez Maicroft
    Z ta skrzynia to bym sie upieral, ze to jest wada fabryczna modelu i powinni pokryc 100% kosztow wymiany, w slad za tym, ze na inne rynki gwarancja została wydluzona do 5 lat/150kkm
    popieram- zwłaszcza biorac pod uwagę przebieg

    postarsz ich TVN Turbo :wink:
    przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

    wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

    Komentarz

    • szkoda
      RS
      S_OCP Member
      • 2005
      • 22543

      wierzycie w jakieś pierdoły sprzedawców, łańcuchy już dawno nie są "bezobsługowe" czy tam "dożywotnie" no kto wierzy w takie bzdury, u mnie akurat w toyocie też się łańcuch wysypał swego czasu, to nie jest mercedes W123...

      Zamieszczone przez Leniwiec
      starałem się zwrócić im uwagę, jak byłem na ostatnim gwarancyjnym przeglądzie
      trochę źle wybrałeś osoby, które miałyby zwrócić uwagę
      no cóż, ten sam temat co kolegi z 1,8 - łączę.
      saport techniczny baj DGW
      była BKD+DSG '05 120kkm
      była BXE '08 190kkm
      no i nie ma :-)

      Komentarz

      • Maicroft
        Moderator
        S_OCP MemberModeratorr
        • 2004
        • 25757
        • Audi

        Zamieszczone przez Leniwiec
        ryjeks napisał/a:
        Na te okoliczności jest właśnie przedłużona gwarancja, 4 lata / 120 kkm.

        Jak kupowałem auto nie było tego.
        Od lat jest ubezpieczenie gwarancyjne - jak trzeba to dziala
        Spritmonitor.de

        Komentarz

        • mirek_p11
          RS
          • 2010
          • 6630
          • Volkswagen
          • CZDA 1.4 TSI 150 KM

          zastanawiam się co będzie w przypadku np. wymiany silnika w aucie będącego w leasingu ale już po gwarancji? jakie koszty, jakie procedury itp.

          Seat Leon ST FR by mirek_p11

          Fotki
          Octavia II FL 1.8 TSI by mirek_p11
          Fotki

          Komentarz

          • Leniwiec
            Rider
            • 2009
            • 624
            • Octavia IV (NX3)
            • DLBA 2.0 TSI RS 245 KM

            Zamieszczone przez szkoda
            trochę źle wybrałeś osoby, które miałyby zwrócić uwagę
            no cóż, ten sam temat co kolegi z 1,8 - łączę.
            Nie kumam o co chodzi z tymi osobami.
            A z łączeniem tematów to się trochę zapędziłeś chyba. Inny silnik, inna sprawa, a raczej dwie, a tak temat zakopałeś, że sam go znalazłem dopiero po dłuższym szukaniu swoich postów.
            Jesteś piątą kolumną? :diabelski_usmiech
            Daj go proszę z powrotem tak gdzie był sam.
            Pozdro

            Komentarz

            • szkoda
              RS
              S_OCP Member
              • 2005
              • 22543

              Zamieszczone przez Leniwiec
              Nie kumam o co chodzi z tymi osobami.
              o to, że próbujesz wymusić na kimś stwierdzenie, że powinien coś Ci naprawić, kiedy temu komuś zależy na tym, żeby Cię spuścić w kiblu.

              Zamieszczone przez Leniwiec
              A z łączeniem tematów to się trochę zapędziłeś chyba. Inny silnik, inna sprawa, a raczej dwie, a tak temat zakopałeś, że sam go znalazłem dopiero po dłuższym szukaniu swoich postów.
              stary i znany problemy w każdym TSI -> rozrząd, łańcuch, napinacz i płacz, że się popsuło, to jest to samo co w 1,8.
              (ja nie mogę zakopywać tematów, same to robią jak nikt się w nich nie udziela)

              Właściwie to zdublowałeś temat, wtedy nie miałem czasu porządnie się tym zająć, a do szukajki i grzebania w forum rzeczywiście musisz się troszeczkę bardziej przyłożyć, teraz jesteś już we właściwym, wałkowanym id 2 lat :idea: topiku.

              to :shock: :
              Zamieszczone przez Leniwiec
              Jesteś piątą kolumną?
              składam na karb tego:
              Zamieszczone przez Leniwiec
              muszę się chyba upić w ten weekend
              a, drugi problem, jak rozumiem DSG chyba niewiele ma wspólnego z rozrządem, więc spokojnie możesz założyć osobny wątek o ile upewnisz się, że podobny już nie istnieje :idea:
              ale przecież sam już go założyłeś swego czasu, więc chyba nie potrzebny nam już trzeci temat?
              co więcej o DSG pisałeś też w wątku dotyczącym problemów z DSG w 1,8 i jakoś wtedy nie przeszkadzało Ci, że to "inny silnik" :lol: ad: , generalnie to ogarnij się :idea:
              saport techniczny baj DGW
              była BKD+DSG '05 120kkm
              była BXE '08 190kkm
              no i nie ma :-)

              Komentarz

              • Leniwiec
                Rider
                • 2009
                • 624
                • Octavia IV (NX3)
                • DLBA 2.0 TSI RS 245 KM

                Zamieszczone przez szkoda
                stary i znany problemy w każdym TSI -> rozrząd, łańcuch, napinacz i płacz, że się popsuło, to jest to samo co w 1,8.
                szkoda, z całym szacunkiem, ale bawi Cię ta sytuacja :?:
                Dwa największe i najbardziej kosztowne buble tego modelu w jednym prawie nowym aucie :?: :!:
                Jak kupowałem auto, nie był jeszcze znany problem ze spieprzonym rozrządem i DSG7.
                Bo to nie są rzeczy, które wystąpiły nagle teraz przy tym przebiegu, z powodu mojego sposobu eksploatacji. Były wcześniej, tylko nie znam się na mechanice, by wytknąć to w ASO palcem.
                Nie wiem jak Ty, ale ja nie mam odłożonych wielu tysi z myślą o naprawach auta, bo nie po to kupowałem nowe. A to w sumie jak nic 10% wartości nowego.
                Auta wieczne nie są, ale 100-150kkm przejechać bez większych napraw to chyba nie jest jakieś wielkie oczekiwanie. Szczególnie, że to są problemy znane, bo zawinione przez producenta a nie eksploatacje.
                Więc chyba każdy, nawet Ty, by się wk..wił i założył nowy wątek :evil:

                Może to samolubne, szczególnie że jestem świadomy, że nie udzielam się tu za często i pewnie dlatego mnie tak potraktowałeś z buta, ale weź się postaw w mojej sytuacji.
                Może ktoś by coś doradził, jak gadać o tym ze Skodą, bo to o to się tu głównie rozchodzi, a może nie. Nie wiem. Dzięki Tobie na pewno będzie to trudniejsze, o czym świadczy nagła cisza jak skasowałeś mój temat.

                Mnie w każdym razie nie jest do śmiechu, że mam zjebany i rozrząd i sprzęgło w DSG7

                Zamieszczone przez szkoda
                to :shock: :
                Zamieszczone przez Leniwiec
                Jesteś piątą kolumną?
                składam na karb tego:
                Zamieszczone przez Leniwiec
                muszę się chyba upić w ten weekend
                Miałeś zły dzień ? :shock: Nie wiem czy zauważyłeś, ale oryginalnie jest tam emotka, więc wyluzuj
                Pozdro

                Komentarz

                • szkoda
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2005
                  • 22543

                  Zamieszczone przez Leniwiec
                  Może to samolubne, szczególnie że jestem świadomy, że nie udzielam się tu za często i pewnie dlatego mnie tak potraktowałeś z buta, ale weź się postaw w mojej sytuacji.
                  Nie sądzę, żebyś został potraktowany z buta, ja już przerabiałem w O2 głowicę, DSG, szklanki, panewki itd. i ani nie mam na to odłożonej kasy, ani mnie to nie bawi.
                  saport techniczny baj DGW
                  była BKD+DSG '05 120kkm
                  była BXE '08 190kkm
                  no i nie ma :-)

                  Komentarz

                  • LUKI
                    RS
                    • 2005
                    • 5776

                    Zamieszczone przez Leniwiec
                    Nie dość że jakieś 1,5 tygodnia do tyłu dowiedziałem się, że do wymiany jest komplet sprzęgieł (opisałem to w innym wątku), to dziś mi powiedzieli że jeszcze nastawnik łańcucha rozrządu czy jakoś tak. A na zakończenie, że na nastawniku może się nie skończyć, więc pewnie jeszcze łańcuch i kolejna kasa :evil:
                    jak wymieniasz nastawnik faz rozrządu na 03C 109 088 E to ja nawet nie zastanawiałbym się nad wymianą łańcucha na 03C 109 158 A i napinacza 03C 109 507 AH tylko zrobiłbym to za jednym strzałem :!:

                    poza tym jak masz czas, to smaruj email przez http://www.skoda-auto.pl/kontakt a Twój Doradca z ASO poprzez DISS

                    skoda.pl doskonale wie, że dali ciała i wymienione wyżej elementy są wadliwe - także są szanse, jak będziesz konsekwentny (oraz Twój Doradca), że ugrasz przynajmniej stuff za free a robociznę pokryjesz Ty - tylko nie wiem, czy serwisujesz w ASO, ile po gwarancji, etc


                    ostatnio bardzo często upalam G6 1.4tsi CAXA 122hp 6m (2010) i przy jeździe po mieście niby jest ok, ale jak wskoczę na trasę, to zaczynam odczuwać, że coś nie jest tak jak powinno...efekt karetki...ale z doświadczenia wiem, że to dopiero początek (chłopak, który jeździ nim na co dzień to typowy psj, także on nie czuje tego)

                    generalnie od tego też zaczęło się w mojej O2FL 1.4tsi CAXA 122hp 6m (06.08.2010)




                    w razie pytań służę pomocą :!:
                    kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

                    SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

                    Komentarz

                    • Leniwiec
                      Rider
                      • 2009
                      • 624
                      • Octavia IV (NX3)
                      • DLBA 2.0 TSI RS 245 KM

                      Zamieszczone przez szkoda
                      ja już przerabiałem w O2 głowicę, DSG, szklanki, panewki itd. i ani nie mam na to odłożonej kasy, ani mnie to nie bawi.
                      Naprawdę? To jest Twoja odpowiedź? Będziemy się teraz licytować, kto więcej naprawiał w nowym aucie? Do tego to zmierza?

                      Może ja piszę jakoś pokrętnie, ale zastanawia mnie, czy Ty nie możesz zrozumieć, nie chcesz zrozumieć, czy może doskonale rozumiesz o co mi chodzi, tylko teraz to już się zawziąłeś :?:

                      Temat, który mi skasowałeś, założyłem z myślą o poradzie, jak rozmawiać z Poznaniem o sensowym rozwiązaniu napraw obu problemów jednocześnie :!:

                      Ja nie miałem potrzeby kontaktu wcześniej z żadnym producentem moich wcześniejszych aut, a kilka ich było. Bo nie miałem takich cyrków. Więc nie wiem jak to ugryźć.
                      Może się znajdzie ktoś doświadczony w temacie, kto coś doradzi. Bo ja jestem zielony w temacie mechaniki, nie mam nawet bladego pojęcia o jakich szklankach piszesz :lol:

                      Jak ty nie chcesz/nie możesz pomóc to nie ma sprawy, ale przynajmniej nie utrudniaj proszę

                      [ Dodano: Pon 18 Mar, 13 13:17 ]
                      LUKI, dzięki za info o częściach do rozrządu. Auto jest po gwarancji, ale cały czas w ASO serwisowane. Z rozrządem to w ogóle dziwna sprawa, bo wyszło to, jak im auto zostawiłem na dwa dni, by sprawdzili w końcu DSG na poważnie. Przy okazji coś mechanikowi szepnąłem, że czasem trochę głośno chodzi po uruchomieniu. Ale w sumie nic, czego nie było wcześniej jak była jeszcze gwarancja.
                      No i podobno to wtedy im to wyszło, tylko czekali na potwierdzenie z Poznania. Dlatego dowiedziałem się dopiero w piątek.
                      Pozdro

                      Komentarz

                      • szkoda
                        RS
                        S_OCP Member
                        • 2005
                        • 22543

                        Zamieszczone przez Leniwiec
                        Temat, który mi skasowałeś, założyłem z myślą o poradzie, jak rozmawiać z Poznaniem o sensowym rozwiązaniu napraw obu problemów jednocześnie
                        Niestety tej mysli nie zauważyłem - temat nie został skasowany, tylko przeniesiony tutaj więc doskonale widać co napisałeś, czego miałeś na mysli - niestety nie.

                        Tak czy inaczej nie mam już czasu ani ochoty na te dziwne przekomarzanki, zrobiłeś już dostateczną ilość syfu, więc już tylko proszę, żebyś od tej chwili pisał już ściśle na temat i zakładał tematy, w których nie trzeba się domyślać PO CO je założyłeś.
                        Oczywiście o ile chcesz tu nadal pisać.

                        Jeśli chciałeś rozpocząć temat "Jak rozmawiać z Poznaniem o sensowym rozwiązaniu problemu" to jak na razie jeszcze tego nie zrobiłeś.

                        Najlepiej byłoby, gdybys już mi nie próbował odpowiadać, bo wtedy ja będę musiał punktować, możesz nawet po swojemu rozumieć to tak, że się zawziąłem.
                        Z mojej strony tyle.
                        saport techniczny baj DGW
                        była BKD+DSG '05 120kkm
                        była BXE '08 190kkm
                        no i nie ma :-)

                        Komentarz

                        • mirek_p11
                          RS
                          • 2010
                          • 6630
                          • Volkswagen
                          • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                          Leniwiec, było też w tych wątkach o problemie




                          Seat Leon ST FR by mirek_p11

                          Fotki
                          Octavia II FL 1.8 TSI by mirek_p11
                          Fotki

                          Komentarz

                          • Ceed1
                            Rider
                            • 2012
                            • 461

                            Szkoda, Leniwiec. Zaśmieciliście całą stronę jakimiś pierdołami.

                            Komentarz

                            • szkoda
                              RS
                              S_OCP Member
                              • 2005
                              • 22543

                              Zamieszczone przez Ceed1
                              Szkoda, Leniwiec. Zaśmieciliście całą stronę jakimiś pierdołami.
                              cenna informacja, każde następne OT=ostrzeżenie, no jak z dziećmi, naprawdę...
                              saport techniczny baj DGW
                              była BKD+DSG '05 120kkm
                              była BXE '08 190kkm
                              no i nie ma :-)

                              Komentarz

                              • bob the builder
                                Drive
                                • 2011
                                • 98
                                • Octavia II combi (1Z5)
                                • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                                Jakiś czas po wymianie rozrządu i nastawnika (około tygodnia), silnik na wolnych obrotoch zaczął pracować nieregularnie ( jakby na trzech cylindrach ) i zaświecił check engine.
                                Wizyta w ASO - skasowali błąd, stwierdzili że można jeździć dalej. Potem sytuacja powtórzyła się jeszcze dwukrotnie, bez świecenia kontrolki. Ustępowała po wyłączeniu i ponownym odpaleniu silnika. Ponownie zgłoszone na przeglądzie w ASO.
                                Stwierdzili, że to nic poważnego i można jeździć dalej. Wydębiłem od nich coś takiego.


                                Mam wątpliwość czy istotnie to nic ważnego (sytuacja od września zdarzyła się jedynie trzykrotnie)
                                Załączone pliki

                                Komentarz

                                • Ceed1
                                  Rider
                                  • 2012
                                  • 461

                                  Nie jestem specjalistą ale na pewno coś jest popsute i prędzej czy później dowiesz się o tym ( wydasz kasę ). Ja bym ich męczył. Przecież błędy pojawiają się z jakiejś przyczyny. Oni zaś usuwają skutek a nie przyczynę.

                                  Komentarz

                                  • maselek2
                                    Drive
                                    • 2011
                                    • 90

                                    bob the builder

                                    P000A/000010 - Camshaft A (Bank 1 Intake): Positioner Slow Response

                                    Possible Causes
                                    -Camshaft Adjustment Valve 1 (N205) faulty
                                    -Wiring/Connectors from/to Camshaft Adjustment Valve 1 (N205) faulty
                                    -Intake Camshaft Adjustment (Bank 1) faulty

                                    Possible Solutions
                                    -Check Camshaft Adjustment Valve 1 (N205)
                                    --Perform Output Test
                                    -Check Wiring/Connectors from/to Camshaft Adjustment Valve 1 (N205)
                                    -Check Intake Camshaft Adjustment (Bank 1)
                                    --Perform Basic Setting
                                    --Check for Tightness of the Adjustment Mechanism
                                    --Check Engine Oil Pressure
                                    Czasem trzeba długo iść, aby dojść do siebie...

                                    Komentarz

                                    • bob the builder
                                      Drive
                                      • 2011
                                      • 98
                                      • Octavia II combi (1Z5)
                                      • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                                      maselek2,
                                      Dzięki za wyjaśnienie.
                                      Od 3 miesięcy problem nie wystepował.
                                      Może w jakiś sposób zniknął , lub rozrząd się "ułozył".
                                      Spróbuję jeszcze napisać do SAP. Ciekawe co odpowiedzą

                                      Komentarz

                                      • LUKI
                                        RS
                                        • 2005
                                        • 5776

                                        bob the builder,

                                        są dwie opcje:

                                        albo wadliwy montaż

                                        albo wadliwe części (wymieniali napinacz?)
                                        kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

                                        SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

                                        Komentarz

                                        • bob the builder
                                          Drive
                                          • 2011
                                          • 98
                                          • Octavia II combi (1Z5)
                                          • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                                          LUKI,

                                          Tak wymieniali wszystko.
                                          Od wykonania naprawy powinna obowiązywać 2-letnia gwarancja na wykonaną usługę+ części, tak więc poczekam na rozwój zdarzeń.
                                          Chyba, że okaże się tak jak ze sprężynami, że rozrząd to część eksploatacyjna i gwarancja tylko na 6 miesięcy.

                                          Komentarz

                                          • jamesbondzio
                                            L&K
                                            • 2009
                                            • 1174
                                            • Octavia III (5E3)
                                            • DLBA 2.0 TSI RS 245 KM

                                            bob the builder, jesli robili wymiane w czasie 2 letniej gwarancji na auto to masz na nową naprawe tylko gwarancje z okresu "podstawowego" a nie kolejne 2 lata.
                                            Inaczej mówiąc nie startuje kolejny 2 letni okres tylko wszystko w ramach jednej gwarancji na auto...
                                            kiedyś była seria TSI : 135KM/217Nm a potem było 156KM/267Nm
                                            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=57585&start=0

                                            teraz 240KM 4x4 Boxer turbo mruczek.
                                            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...350597#1350597

                                            Komentarz

                                            • bob the builder
                                              Drive
                                              • 2011
                                              • 98
                                              • Octavia II combi (1Z5)
                                              • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                                              jamesbondzio,
                                              Rozrząd robiony po gwarancji na samochód (po 2,5 roku od zakupu).
                                              Udział własny w kosztach naprawy 30 % (około 1800 zł).

                                              Komentarz

                                              • LUKI
                                                RS
                                                • 2005
                                                • 5776

                                                bob the builder, bo wiesz, że o dobrą CAXA w używce będzie ciężko


                                                btw
                                                obserwuj na bieżąco zachowanie CAXA :!:
                                                kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

                                                SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

                                                Komentarz

                                                • jamesbondzio
                                                  L&K
                                                  • 2009
                                                  • 1174
                                                  • Octavia III (5E3)
                                                  • DLBA 2.0 TSI RS 245 KM

                                                  bob the builder, ok , jasne
                                                  kiedyś była seria TSI : 135KM/217Nm a potem było 156KM/267Nm
                                                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=57585&start=0

                                                  teraz 240KM 4x4 Boxer turbo mruczek.
                                                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...350597#1350597

                                                  Komentarz

                                                  • uli07
                                                    Rider
                                                    • 2012
                                                    • 391
                                                    • Octavia II combi (1Z5)
                                                    • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                                                    Witam,
                                                    a z ktorego roku jest ta Octavia 1.4 TSI, o ktorej tutaj piszecie, ze zostal w niej wymieniony rozrzad?

                                                    Pozdrawiam,
                                                    Była: Skoda Fabia Combi 1.4 BKY 2006
                                                    Obecna: Skoda Octavia Combi FL 1.4 TSI 2011 CAXA
                                                    Silnik obecnie smaruje Mobil1 0w-40

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...