łańcuch teoretycznie miał być przecież bezobsługowy niestety nie w 1.4 CAXA
tak samo w Oplach czy Saabach :roll:
Zamieszczone przez Maicroft
Z ta skrzynia to bym sie upieral, ze to jest wada fabryczna modelu i powinni pokryc 100% kosztow wymiany, w slad za tym, ze na inne rynki gwarancja została wydluzona do 5 lat/150kkm
popieram- zwłaszcza biorac pod uwagę przebieg
postarsz ich TVN Turbo :wink:
przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
wierzycie w jakieś pierdoły sprzedawców, łańcuchy już dawno nie są "bezobsługowe" czy tam "dożywotnie" no kto wierzy w takie bzdury, u mnie akurat w toyocie też się łańcuch wysypał swego czasu, to nie jest mercedes W123...
Zamieszczone przez Leniwiec
starałem się zwrócić im uwagę, jak byłem na ostatnim gwarancyjnym przeglądzie
trochę źle wybrałeś osoby, które miałyby zwrócić uwagę
no cóż, ten sam temat co kolegi z 1,8 - łączę.
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
trochę źle wybrałeś osoby, które miałyby zwrócić uwagę
no cóż, ten sam temat co kolegi z 1,8 - łączę.
Nie kumam o co chodzi z tymi osobami.
A z łączeniem tematów to się trochę zapędziłeś chyba. Inny silnik, inna sprawa, a raczej dwie, a tak temat zakopałeś, że sam go znalazłem dopiero po dłuższym szukaniu swoich postów.
Jesteś piątą kolumną? :diabelski_usmiech
Daj go proszę z powrotem tak gdzie był sam.
o to, że próbujesz wymusić na kimś stwierdzenie, że powinien coś Ci naprawić, kiedy temu komuś zależy na tym, żeby Cię spuścić w kiblu.
Zamieszczone przez Leniwiec
A z łączeniem tematów to się trochę zapędziłeś chyba. Inny silnik, inna sprawa, a raczej dwie, a tak temat zakopałeś, że sam go znalazłem dopiero po dłuższym szukaniu swoich postów.
stary i znany problemy w każdym TSI -> rozrząd, łańcuch, napinacz i płacz, że się popsuło, to jest to samo co w 1,8.
(ja nie mogę zakopywać tematów, same to robią jak nikt się w nich nie udziela)
Właściwie to zdublowałeś temat, wtedy nie miałem czasu porządnie się tym zająć, a do szukajki i grzebania w forum rzeczywiście musisz się troszeczkę bardziej przyłożyć, teraz jesteś już we właściwym, wałkowanym id 2 lat :idea: topiku.
to :shock: :
Zamieszczone przez Leniwiec
Jesteś piątą kolumną?
składam na karb tego:
Zamieszczone przez Leniwiec
muszę się chyba upić w ten weekend
a, drugi problem, jak rozumiem DSG chyba niewiele ma wspólnego z rozrządem, więc spokojnie możesz założyć osobny wątek o ile upewnisz się, że podobny już nie istnieje :idea:
ale przecież sam już go założyłeś swego czasu, więc chyba nie potrzebny nam już trzeci temat?
co więcej o DSG pisałeś też w wątku dotyczącym problemów z DSG w 1,8 i jakoś wtedy nie przeszkadzało Ci, że to "inny silnik" :lol: ad: , generalnie to ogarnij się :idea:
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
stary i znany problemy w każdym TSI -> rozrząd, łańcuch, napinacz i płacz, że się popsuło, to jest to samo co w 1,8.
szkoda, z całym szacunkiem, ale bawi Cię ta sytuacja :?:
Dwa największe i najbardziej kosztowne buble tego modelu w jednym prawie nowym aucie :?: :!:
Jak kupowałem auto, nie był jeszcze znany problem ze spieprzonym rozrządem i DSG7.
Bo to nie są rzeczy, które wystąpiły nagle teraz przy tym przebiegu, z powodu mojego sposobu eksploatacji. Były wcześniej, tylko nie znam się na mechanice, by wytknąć to w ASO palcem.
Nie wiem jak Ty, ale ja nie mam odłożonych wielu tysi z myślą o naprawach auta, bo nie po to kupowałem nowe. A to w sumie jak nic 10% wartości nowego.
Auta wieczne nie są, ale 100-150kkm przejechać bez większych napraw to chyba nie jest jakieś wielkie oczekiwanie. Szczególnie, że to są problemy znane, bo zawinione przez producenta a nie eksploatacje.
Więc chyba każdy, nawet Ty, by się wk..wił i założył nowy wątek :evil:
Może to samolubne, szczególnie że jestem świadomy, że nie udzielam się tu za często i pewnie dlatego mnie tak potraktowałeś z buta, ale weź się postaw w mojej sytuacji.
Może ktoś by coś doradził, jak gadać o tym ze Skodą, bo to o to się tu głównie rozchodzi, a może nie. Nie wiem. Dzięki Tobie na pewno będzie to trudniejsze, o czym świadczy nagła cisza jak skasowałeś mój temat.
Mnie w każdym razie nie jest do śmiechu, że mam zjebany i rozrząd i sprzęgło w DSG7
Zamieszczone przez szkoda
to :shock: :
Zamieszczone przez Leniwiec
Jesteś piątą kolumną?
składam na karb tego:
Zamieszczone przez Leniwiec
muszę się chyba upić w ten weekend
Miałeś zły dzień ? :shock: Nie wiem czy zauważyłeś, ale oryginalnie jest tam emotka, więc wyluzuj
Może to samolubne, szczególnie że jestem świadomy, że nie udzielam się tu za często i pewnie dlatego mnie tak potraktowałeś z buta, ale weź się postaw w mojej sytuacji.
Nie sądzę, żebyś został potraktowany z buta, ja już przerabiałem w O2 głowicę, DSG, szklanki, panewki itd. i ani nie mam na to odłożonej kasy, ani mnie to nie bawi.
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Nie dość że jakieś 1,5 tygodnia do tyłu dowiedziałem się, że do wymiany jest komplet sprzęgieł (opisałem to w innym wątku), to dziś mi powiedzieli że jeszcze nastawnik łańcucha rozrządu czy jakoś tak. A na zakończenie, że na nastawniku może się nie skończyć, więc pewnie jeszcze łańcuch i kolejna kasa :evil:
jak wymieniasz nastawnik faz rozrządu na 03C 109 088 E to ja nawet nie zastanawiałbym się nad wymianą łańcucha na 03C 109 158 A i napinacza 03C 109 507 AH tylko zrobiłbym to za jednym strzałem :!:
skoda.pl doskonale wie, że dali ciała i wymienione wyżej elementy są wadliwe - także są szanse, jak będziesz konsekwentny (oraz Twój Doradca), że ugrasz przynajmniej stuff za free a robociznę pokryjesz Ty - tylko nie wiem, czy serwisujesz w ASO, ile po gwarancji, etc
ostatnio bardzo często upalam G6 1.4tsi CAXA 122hp 6m (2010) i przy jeździe po mieście niby jest ok, ale jak wskoczę na trasę, to zaczynam odczuwać, że coś nie jest tak jak powinno...efekt karetki...ale z doświadczenia wiem, że to dopiero początek (chłopak, który jeździ nim na co dzień to typowy psj, także on nie czuje tego)
generalnie od tego też zaczęło się w mojej O2FL 1.4tsi CAXA 122hp 6m (06.08.2010)
ja już przerabiałem w O2 głowicę, DSG, szklanki, panewki itd. i ani nie mam na to odłożonej kasy, ani mnie to nie bawi.
Naprawdę? To jest Twoja odpowiedź? Będziemy się teraz licytować, kto więcej naprawiał w nowym aucie? Do tego to zmierza?
Może ja piszę jakoś pokrętnie, ale zastanawia mnie, czy Ty nie możesz zrozumieć, nie chcesz zrozumieć, czy może doskonale rozumiesz o co mi chodzi, tylko teraz to już się zawziąłeś :?:
Temat, który mi skasowałeś, założyłem z myślą o poradzie, jak rozmawiać z Poznaniem o sensowym rozwiązaniu napraw obu problemów jednocześnie :!:
Ja nie miałem potrzeby kontaktu wcześniej z żadnym producentem moich wcześniejszych aut, a kilka ich było. Bo nie miałem takich cyrków. Więc nie wiem jak to ugryźć.
Może się znajdzie ktoś doświadczony w temacie, kto coś doradzi. Bo ja jestem zielony w temacie mechaniki, nie mam nawet bladego pojęcia o jakich szklankach piszesz :lol:
Jak ty nie chcesz/nie możesz pomóc to nie ma sprawy, ale przynajmniej nie utrudniaj proszę
[ Dodano: Pon 18 Mar, 13 13:17 ] LUKI, dzięki za info o częściach do rozrządu. Auto jest po gwarancji, ale cały czas w ASO serwisowane. Z rozrządem to w ogóle dziwna sprawa, bo wyszło to, jak im auto zostawiłem na dwa dni, by sprawdzili w końcu DSG na poważnie. Przy okazji coś mechanikowi szepnąłem, że czasem trochę głośno chodzi po uruchomieniu. Ale w sumie nic, czego nie było wcześniej jak była jeszcze gwarancja.
No i podobno to wtedy im to wyszło, tylko czekali na potwierdzenie z Poznania. Dlatego dowiedziałem się dopiero w piątek.
Temat, który mi skasowałeś, założyłem z myślą o poradzie, jak rozmawiać z Poznaniem o sensowym rozwiązaniu napraw obu problemów jednocześnie
Niestety tej mysli nie zauważyłem - temat nie został skasowany, tylko przeniesiony tutaj więc doskonale widać co napisałeś, czego miałeś na mysli - niestety nie.
Tak czy inaczej nie mam już czasu ani ochoty na te dziwne przekomarzanki, zrobiłeś już dostateczną ilość syfu, więc już tylko proszę, żebyś od tej chwili pisał już ściśle na temat i zakładał tematy, w których nie trzeba się domyślać PO CO je założyłeś.
Oczywiście o ile chcesz tu nadal pisać.
Jeśli chciałeś rozpocząć temat "Jak rozmawiać z Poznaniem o sensowym rozwiązaniu problemu" to jak na razie jeszcze tego nie zrobiłeś.
Najlepiej byłoby, gdybys już mi nie próbował odpowiadać, bo wtedy ja będę musiał punktować, możesz nawet po swojemu rozumieć to tak, że się zawziąłem.
Z mojej strony tyle.
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Jakiś czas po wymianie rozrządu i nastawnika (około tygodnia), silnik na wolnych obrotoch zaczął pracować nieregularnie ( jakby na trzech cylindrach ) i zaświecił check engine.
Wizyta w ASO - skasowali błąd, stwierdzili że można jeździć dalej. Potem sytuacja powtórzyła się jeszcze dwukrotnie, bez świecenia kontrolki. Ustępowała po wyłączeniu i ponownym odpaleniu silnika. Ponownie zgłoszone na przeglądzie w ASO.
Stwierdzili, że to nic poważnego i można jeździć dalej. Wydębiłem od nich coś takiego.
Mam wątpliwość czy istotnie to nic ważnego (sytuacja od września zdarzyła się jedynie trzykrotnie)
Nie jestem specjalistą ale na pewno coś jest popsute i prędzej czy później dowiesz się o tym ( wydasz kasę ). Ja bym ich męczył. Przecież błędy pojawiają się z jakiejś przyczyny. Oni zaś usuwają skutek a nie przyczynę.
maselek2,
Dzięki za wyjaśnienie.
Od 3 miesięcy problem nie wystepował.
Może w jakiś sposób zniknął , lub rozrząd się "ułozył".
Spróbuję jeszcze napisać do SAP. Ciekawe co odpowiedzą
Tak wymieniali wszystko.
Od wykonania naprawy powinna obowiązywać 2-letnia gwarancja na wykonaną usługę+ części, tak więc poczekam na rozwój zdarzeń.
Chyba, że okaże się tak jak ze sprężynami, że rozrząd to część eksploatacyjna i gwarancja tylko na 6 miesięcy.
bob the builder, jesli robili wymiane w czasie 2 letniej gwarancji na auto to masz na nową naprawe tylko gwarancje z okresu "podstawowego" a nie kolejne 2 lata.
Inaczej mówiąc nie startuje kolejny 2 letni okres tylko wszystko w ramach jednej gwarancji na auto...
Komentarz